22 martie 2011

Pulpa de porc umpluta


  Ingrediente:
- 1 kg pulpa porc
- 1 cutie ciuperci
- 2 ardei grasi
- 2 cepe
- o cescuta de vin alb
- sare, piper si ce condimente mai doriti
- 2 linguri mustar
- ulei pentru calit

Mod de preparare:
- se calesc ciupercile, ceapa si ardeii tocati marunt circa 10 minute


- intre timp se bate pulpa de porc cu ciocanul de snitele, se condimenteaza si peste ea se aseaza amestecul de mai sus cand este gata


- se ruleaza strans si se prinde cu scobitori


- se unge pulpa de porc cu putin mustar si se aseaza in tava (am pus-o cam ingramadita pentru ca vasul meu yena e cam micut), se adauga o cescuta cu apa si vinul
- se da la cuptor la foc potrivit  aproximativ 1h si 20 min, pana se rumeneste
- se scoate pe o farfurie/platou si si se scot cu grija scobitorile
- se taie felii si se serveste cu garnitura. (noi am servit cu garnitura de legume, dar sincer ar fi mers mai bine un piure de cartofi, dar pentru ca bebelusa mea nu mi-a mai lasat timp sa-l fac, am pregatit ce aveam la indemana.)


Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share It